3D Secure

Alte servicii
3D Secure

Condiții de maximă siguranță

 

Tranzacții mai sigure pe internet!

Beneficii 3D SECURE.

TRANZACȚII ONLINE

Cardul tău poate fi utilizat pentru a face cumpăraturi, plăți facturi, rezervări direct de pe Internet, în condiții de maximă siguranță

SIGURANȚA PLĂȚILOR

3D Secure reprezintă cel mai înalt standard de securizare a tranzacțiilor pe internet

ACTIVARE AUTOMATĂ

Activarea 3D Secure se face automat și gratuit pentru cardul tău BRD

BENEFICII

Beneficiezi de avantajele celui mai înalt standard de securizare a plăţilor pe Internet creat de organizaţiile internaţionale de carduri Mastercard şi Visa

RISC SCĂZUT

Poți identifica dacă site-ul comerciantului are implementat acest serviciu prin afișarea log-urilor MasterCard SecureCode Verified by VISA

Noutăți despre efectuarea plăților pe Internet prin 3D Secure

Am simplificat modul în care utilizezi cardul tău BRD pentru plățile online, dar la un nivel crescut de securitate.

Posesorii de carduri BRD care vor efectua tranzacții online (plăți cu cardul pe Internet sau aplicații mobile) se vor autentifica prin aplicația de mobile banking, pe bază de biometrie sau prin codul PIN al aplicației. Cu titlu de excepție, dacă nu deții un smartphone sau nu ai aplicația de mobile banking instalată, te vei putea autentifica prin cod unic SMS, la care vei adăuga o parolă suplimentară pe care o vei ști doar tu.


IATĂ CUM SE VA DERULA TRANZACȚIA:

1. Plătești online cu cardul tău BRD

Dupa introducerea datelor de pe card, in ecranul de plată va trebui sa introduci parola initiala, ultimele 6 caractere din CNP

2. Alegi noua parolă

Vei seta o noua parolă, pe care o vei folosi pentru toate tranzacțiile viitoare cu cardul pe Internet. Îți recomandăm să îți alegi cu grijă noua parolă, deoarece va fi necesară la validarea fiecarei plăți online.

3. Alegi/verifici numarul de telefon pe care sa primesti codul unic prin SMS

În cazul în care ai mai multe numere de telefon declarate la bancă, îl selectezi pe cel pe care dorești să primești codul unic de validare a tranzacției.

În cazul în care nu ai înregistrat niciun număr de telefon în baza de date a băncii sau niciunul dintre numerele afișate nu mai este de actualitate, te rugăm să ne contactezi în orice agenție BRD pentru a defini un nou număr de telefon și, implicit, a finaliza tranzacția.

4. Primești codul de validare

Introduci codul unic de validare primit prin SMS pe numărul de telefon mobil declarat la bancă.
Confirmi tranzacția introducând codul unic în ecranul de plată. Codul se emite pentru fiecare tranzacție online și este valabil timp de 15 minute.

Important! Confirmarea tranzacției duce și la modificarea cu succes a noii parole.
Dacă ai uitat parola, ai posibilitatea de a o reseta prin apăsarea butonului “Am uitat parola”.