Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD.
Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant.
Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »20 Mar 2017
București, 20 martie 2017: BRD – Groupe Société Générale îşi reconfirmă poziţia de lider în privinţa ofertelor către consumatorii tineri din România, în urma obţinerii trofeului Cea Mai Prietenoasă Bancă pentru Tineri în 2016, în cadrul celei de-a II-a ediţii a galei „Mastercard Bank of the Year”, desfăşurată joi, 16 martie, la Muzeul Naţional de Artă.
Premiul pentru care s-au înscris în competiţie patru bănci, toate din top 10 din sistem după valoarea activelor şi cota de piaţă, recunoaşte cea mai reuşită adecvare a serviciilor bancare pentru cei mai tineri clienţi din România. Potrivit argumentaţiei juriului, consumatorii tineri au alte exigenţe decât generaţiile anterioare, fiind dispuşi să treacă mai uşor şi mai repede de la un serviciu la altul, atunci când li se oferă condiţii mai avantajoase.
Evaluarea candidaturilor s-a făcut, în primul rând, după numărul de produse dedicate tinerilor: banca cu cele mai multe astfel de produse a primit 5 puncte, următoarea clasată – 4 puncte şi tot aşa, în ordine descrescătoare. La departajare, a contat semnificativ şi oferirea unor dobânzi preferenţiale pentru tineri (criteriu care a primit 5 puncte) sau inexistenţa unei astfel de oferte (zero puncte). De asemenea, s-au clasificat aplicaţiile înscrise în funcţie de numărul de sucursale deschise în campusuri universitare, reducerea comisioanelor pentru tineri şi alte beneficii acordate acestei categorii de clienţi
BRD – Groupe Société Générale a obţinut cel mai mare punctaj, ceea ce reprezintă încă o certificare a eforturilor sale, de-a lungul anului 2016, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tinerilor consumatori.
„În ultimii ani, încrederea noastră în tineri a fost demonstrată, pe de o parte, prin parteneriatele încheiate pentru susţinerea unor prestigioase competiţii în domeniul tehnologiei şi al antreprenoriatului, vizând domenii de vârf precum robotică. Pe de altă parte, pentru a ne apropia de consumatorii tineri, avem agenţii deschise în toate marile centre universitare, iar prin serviciile dedicate lor am atras peste 40.000 de clienţi noi, studenţi şi liceeni, în 2016”, a declarat Directorul general adjunct al BRD, Gheorghe Marinel.
Aplicaţia înscrisă de BRD – Groupe Société Générale în competiţia „Mastercard Bank of the Year” din acest an a avut două componente: politica băncii de responsabilitate socială îndreptată către tineri, respectiv trecerea în revistă a serviciilor dedicate acestui segment de consumatori.
Din prima categorie face parte platforma MINDCRAFT – development kit by BRD, sub umbrela căreia, începând din 2016, se regăsesc proiecte adresate tinerilor pasionaţi de inovaţie în tehnologie şi business precum:
În privinţa serviciilor pentru tineri, atuurile BRD – Groupe Société Générale au constat în:
reţeaua de agenţii din 12 centre universitare ale ţării şi faptul că, la fiecare început de an şcolar şi universitar, timp de 3 luni, este prezentă în 60 de instituţii de învăţământ cu standuri dedicate, de unde tinerii pot obţine informaţii despre servicii şi îşi pot deschide un cont pe loc;
gama foarte variată de produse pentru tineri: conturi de economii (Atustart, Atusprint şi Atucont); carduri de debit (ISIC, Sprint, Maestro Universitatea Bucureşti); credite (Work & Travel, Credit 10, Creditul pentru studii, creditul UMF Iaşi); pachete de produse şi servicii (SPRINT PE+ şi STUDENT PE+); asigurări, fie cu o componentă investiţională pentru studii (Eduplan), fie ataşate cardurilor (Confort).
Aplicaţia trimisă juriului competiţiei „Mastercard Bank of the Year” a consemnat şi lansarea, în 2016, a creditului dedicat studenţilor Universităţii de Medicină şi Farmacie Iaşi, care le oferă acestora posibilitatea de a-şi finanţa studiile. Între facilităţile produsului se numără perioada de graţie parţială (de până la 72 de luni), care permite începerea rambursării după începerea rezidenţiatului, din veniturile obţinute.
Faptul că nu se percep comisioane – nici pentru analiza dosarului, nici pentru administrarea lunară şi nici pentru rambursare anticipată – este un alt avantaj al creditului. Singurul cost al împrumutului este dobânda preferenţială: 3,9% + Robor 6M.
De asemenea, procesul de analiză şi acordare a creditului este îmbunatăţit prin reducerea documentelor solicitate solicitantului, deoarece verificarea statutului de student, durata studiilor şi valoarea taxei de şcolarizare se realizează direct cu UMF Iaşi, în baza parteneriatului încheiat.
###
Despre BRD – Groupe Société Générale
BRD Groupe Société Générale este o bancă universală care oferă servicii atât persoanelor fizice, cât și companiilor.
BRD - Groupe Société Générale are 2,28 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 810 de unităţi. Banca ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,2 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 27 700 POS-uri şi mai mult de 1 500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la 31 decembrie 2016, de 50,6 mld RON.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 145 000 de angajaţi în 66 de ţări şi 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:
- Retail banking în Franţa
- Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
- Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.
Ca actor în societate, BRD investește în proiecte din domeniul culturii, educației și sportului privilegiind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. Cultura reprezintă un pilon esențial de dezvoltare a societății, BRD încurajând în această direcție proiecte culturale inovative, care să fie recunoscute și apreciate de tineri. Sub această viziune, a fost creată www.scena9.ro, o platformă tânără de jurnalism cultural care oferă zilnic instrumente de orientare pe harta lumii culturale, și sunt susținute în mod constant inițiative de teatru, film, artă vizuală contemporană sau muzică clasică, conturând astfel universul implicării companiei la nivel cultural.
Contact BRD: Traian Traicu, Head of Media Relations
+40 722 642 661, traian.traicu@brd.ro
Contact Golin: Ana Maria Gardiner, Director, Corporate Division
+40 731 384 549. agardiner@golin.com
Articole asemănătoare
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A.
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A....
REZULTATELE GRUPULUI BRD LA FINALUL PRIMELOR 9 LUNI ALE ANULUI 2024
ACTIVITATE COMERCIALĂ DINAMICĂ, CONTRIBUȚIE CU IMPACT PENTRU ECONOMIE Comunicat de presă B...
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta