Mobile banking IMM<1M Euro

Mobile bankig
MyBRD Mobile

Aplică online

Banca ta ţine pasul cu tine!

Serviciul MyBRD Mobile include o gamă variată de beneficii.

Disponibilitate

oriunde și oricând, de pe orice tip de telefon mobil sau tabletă

Ergonomie

prin interfață ușor de utilizat și designul prietenos și intuitiv

Economie

reduceri la comisioane pentru operațiunile realizate prin MyBRD Mobile

Ce oferă?

Serviciul MyBRD Mobile asigură acces în timp real și în deplină siguranță la conturile deschise la BRD, oferindu-vă toate funcționalitățile de care aveți nevoie, atât tranzacționale, cât și consultative. În plus, aveți mobilitate și siguranță maximă prin cele mai performante sisteme de securitate.

MyBRD Mobile, o aplicație intuitivă, pe care o vei utiliza fără probleme chiar dacă nu ai mai folosit un serviciu de mobile banking.

Funcționalități disponibile clienților BRD:

  • Informații despre conturile deținute la BRD - Cele mai noi date despre conturile curente și de economii, depozite sau credite. MyBRD Mobile vă arată imediat soldul, istoricul și statusul tranzacților
  • Transferuri între conturile proprii chiar daca sunt în monede diferite sau către beneficiari naționali
  • Definiți beneficiarii pe care îi veți putea apoi selecta în timpul unui transfer
  • Plăți facturi

Dacă nu sunteți înca client BRD, cu MyBRD Mobile puteți vedea cursul valutar, dobânzile de referință, harta agențiilor și ATM-urilor BRD, oferta de produse și servicii a băncii.

Siguranță

Digipass mobil

Aplicația pentru telefoane smartphone și tablete utilizează un Digipass mobil ce oferă același grad de securitate ca un dispozitiv Digipass hardware. Generați parole cu ușurință și semnați tranzacții direct în aplicația de mobile banking.

Parolă unică

Aplicația pentru browser mobil presupune un sistem de securitate bazat pe o parolă unică în cazul anumitor funcționalități (plăți către beneficiari naționali definiți anterior).

Accesați serviciul prin USSD

Pentru mai multă siguranță, dacă accesați serviciul prin USSD, acesta va fi conectat cu numărul de telefon. Odată activat, serviciul nu poate fi accesat de pe alt număr de telefon.

Cum accesezi?

Serviciul este disponibil 24h/24 , 7 zile din 7, și poate fi accesat prin 3 modalități distincte, în funcție de preferințele sau de tipul de telefon mobil/ tabletă utilizat:

  • Telefoane de tip smartphone sau tabletă - aplicație nativă pentru cele mai utilizate platforme mobile (iOS, Android, Windows Phone);
  • Telefoane cu Mobile browser incorporate - aplicație optimizată web disponibilă la adresa www.mybrdmobile.ro;
  • Orice tip de telefon - Apelarea numărului scurt *117# (Sesiune USSD)

Aveți posibilitatea de a alege utilizatorii ce pot avea acces la serviciu, precum și funcționalitățile la care au acces (consultative sau tranzacționale).

Numarul utilizatorilor ce pot fi desemnați este nelimitat.

Utilizarea acestui serviciu nu este condiționată de operatorul de telefonie mobilă sau de tipul cartelei SIM (abonament sau prepaid), cu excepția sesiunii USSD care nu este momentan disponibilă în rețeaua Vodafone.