Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD.
Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant.
Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »25 Apr 2017
Principalii indicatori financiari ai BRD-Groupe Société Générale la 31 martie 2017 la nivel consolidat, dacă nu se precizează altfel, în conformitate cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară (IFRS):
Activitatea de creditare pe piața bancară din România continuă să fie susținută de creditele acordate persoanelor fizice (care au crescut cu 4,8%* față de sfârșitul lunii martie 2016) în timp ce creditarea companiilor rămâne constantă în dinamică anuală. Depozitele au crescut cu 10,1%* față de sfârșitul lunii martie 2016, fiind susținute atât de economiile persoanelor fizice, cât și de cele ale companiilor.
Activitatea comercială a înregistrat o performanță solidă în primul trimestru al anului 2017, cu numărul clienților activi persoane fizice ajungând până la 2,15 milioane, cu 68 000 mai mare în comparație cu sfârșitul lunii martie 2016. Gradul de echipare a clienților (numărul de produse bancare pe client activ) a crescut de la 4,01 la sfârșitul lunii martie 2016 la 4,09 la sfârșitul lunii martie 2017, determinat de numărul mai mare de contracte de bancă la distanță. Stocul de contracte internet și mobile banking a atins 1,20 milioane contracte la sfârșitul lunii martie 2017, +28,9% în comparație cu sfârșitul lunii martie 2016. În special, interesul pentru aplicația de mobile banking a crescut substanțial, așa cum arată creșterea puternică a numărului de abonamente MyBRD mobile (numărul de contracte, în creștere cu 61,8% față de sfârșitul lunii martie 2016).
Ca parte a îmbunătățirii ofertei digitale, BRD a realizat o transformare completă a site-ului său instituţional, îmbunătățind experiența clienților, atât pentru dispozitivele mobile, cât și pentru navigatoarele web clasice, integrând o opțiune de chat în timp real și servicii noi pentru localizarea celor mai apropiate sucursale sau ATM-uri direct de pe website.
Pe platforma pentru mobil utilizatorii beneficiază acum de o flexibilitate crescută și de acces în timp real la portofoliul de fonduri de investiții, în timp ce clienții MyBRD Net își pot realiza operațiunile de subscriere în fonduri de investiții (inclusiv înregistrarea inițială), complet online.
În plus, BRD a continuat îmbunătățirea experienței omni-channel pentru clienții săi, prin modernizarea flotei de echipamente ROBO cu mașini care oferă noi funcționalități, în timp ce lista furnizorilor de utilități pentru plata facturilor a fost extinsă.
Soldul creditelor nete ale Grupului BRD a atins 28,7 miliarde RON, cu 3,5%* mai mare în comparație cu sfârșitul lunii martie 2016, grație performanței susținute atât pe segmentul persoanelor fizice, cât și pe segmentul marilor clienți corporativi.
Soldul creditelor nete acordate marilor clienți corporativi a fost mai mare cu 4,9%* față de martie 2016, ca urmare a creșterii solide a finanțărilor pe termen mediu și lung. Portofoliul de leasing are, de asemenea, o tendință pozitivă, înregistrând o creștere de două cifre față de aceași perioadă a anului precedent.
Portofoliul de credite acordate persoanelor fizice a crescut cu 5,8%* față de martie 2016, determinat de o dinamică favorabilă a creditelor de consum negarantate și a creditelor pentru locuințe. Producția creditelor acordate persoanelor fizice a înregistrat o creștere sănătoasă, atingând 1,3 miliarde lei în trimestrul I 2017, în creștere cu 17% în comparație cu perioada similară a anului trecut, grație originării sănătoase pe segmentul creditelor de consum, care a fost în creștere cu 26,3% față de producția trimestrului I 2016, atingând 987 milioane RON.
Volumul depozitelor clienților a crescut pe ambele segmente, atât retail, cât și non retail, atingând 41,4 miliarde RON, în creștere cu 6,7% față de sfârșitul lunii martie 2016. În contextul unui mediu dominat de rate scăzute de dobândă, depunerile în conturi curente au crescut, în comparație cu perioada similară a anului trecut. Creșterea depozitelor pe segmentul retail a atins 9,5%* față de sfârșitul lunii martie 2016 (din care conturile curente au crescut cu 30%) în timp ce creșterea depozitelor pe segmentul non retail a fost de 2,3%* față de sfârșitul lunii martie 2016 (din care conturile curente au crescut cu 5,1%).
Indicatorul credite nete/depozite a fost de 69,2% la sfârșitul lunii martie 2017.
Venitul net bancar al Grupului BRD a atins 650 milioane RON în primul trimestru al anului 2017, înregistrând o creștere ușoară față de trimestrul I 2016 (+0,4%), pe fondul creșterii veniturilor nete din dobânzi (+5,1% grație efectelor pozitive de volum și schimbărilor favorabile de structură) ce au depășit scăderea pe alte categorii de venituri. Scăderea, ca efect al modificărilor reglementare, a comisioanelor percepute la plățile cu cardul, împreună cu creșterea presiunii pieței asupra prețurilor produselor bancare de tranzacționare au condus la scăderea veniturilor nete din comisioane cu 7,3% față de anul precedent.
Cheltuielile operaționale au scăzut cu 5,1% față de trimestrul I 2016, determinate de contribuții la Fondul de Garantare a Depozitelor și Fondul de Rezoluție mai mici în comparație cu contribuția înregistrată în perioada similară a anului trecut. Ținând cont de ajustarea contribuției înregistrată în trimestrul II 2016 (suma recunoscută în primul trimestru a fost ajustată în jos în trimestrul al doilea) cheltuielile operaționale au fost stabile în dinamică anuală. Indicatorul cost /venit s-a imbunătățit cu 3,4 puncte procentuale, la 59,1% în trimestrul I 2017 în comparație cu 62,5% în trimestrul I 2016 (stabil ținând cont de întreaga contribuție la Fondul de Garantare a Depozitelor și la Fondul de Rezoluție).
Grupul BRD a înregistrat îmbunătățirea continuă a calității activelor: rata creditelor neperformante a scăzut la 10,3% la sfârșitul lunii martie 2017 (față de 13,7% la sfârșitul lunii martie 2016, conform metodologiei EBA), în principal datorită operațiunilor de ștergere de creanțe depreciate și vânzărilor de credite neperformante. În paralel, rata de acoperire a creditelor neperformante a crescut la 77,4% la sfârșitul lunii martie 2017 (74,8% la sfârșitul lunii martie 2016). Recuperările din expuneri neperformante pe segmentul non retail, împreună cu recunoașterea unor sume materiale de despăgubiri din asigurări au condus la obținerea unui cost net al riscului pozitiv de 124 milioane RON (față de o cheltuială cu provizioanele de 152 milioane RON în trimestrul I 2016) și a unui profit net de 330 milioane RON în trimestrul I 2017.
Poziția de capital rămâne solidă la 31 martie 2017, cu rata de adecvare a capitalului atingând 19,9% (conform Basel 3, luând în calcul filtrele prudențiale) față de 19,5% la 31 martie 2016.
“Grupul BRD a înregistrat o performanță puternică în primul trimestru al anului 2017, cu un profit net solid, cu o activitate comercială bună pe segmentele retail și mari clienți corporativi, o disciplină strictă a costurilor și îmbunătățirea continuă a profilului de risc. Privind înainte, vom continua să ne concentrăm atenția și investițiile către modelul nostru orientat către client, precum și asupra ofertei digitale și ne reafirmăm angajamentul în finanțarea economiei românești și crearea sustenabilă de valoare pentru acționarii noștri”, a declarat Francois Bloch, director general al BRD.
Rezultatele financiare ale Grupului BRD la finalul primelor 3 luni ale anului 2017 sunt disponibile pentru public şi investitori pe site-ul web al băncii, www.brd.ro, începând cu ora 09:00. Copii ale documentelor vor putea fi obţinute, la cerere, gratuit, la sediul central al BRD - Groupe Société Générale, situat în Bulevardul Ion Mihalache nr. 1-7, sector 1, Bucureşti.
(*) Variaţii la curs valutar constant
Note: Rata creditelor neperformante şi gradul de acoperire a creditelor neperformante, definite conform metodologiei ABE
BRD - Groupe Société Générale are 2,28 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 810 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,4 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 29 300 POS-uri şi mai mult de 1 500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la 31 martie 2017, de 50,15 mld RON.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 145 000 de angajaţi în 66 de ţări şi 30 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:
Retail banking în Franţa
Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.
Articole asemănătoare
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A.
Anunț privind inițierea procedurii de retragere a acționarilor minoritari ai ZENTIVA S.A....
REZULTATELE GRUPULUI BRD LA FINALUL PRIMELOR 9 LUNI ALE ANULUI 2024
ACTIVITATE COMERCIALĂ DINAMICĂ, CONTRIBUȚIE CU IMPACT PENTRU ECONOMIE Comunicat de presă B...
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta