În siguranță

Cardul la POS

  • solicită comerciantului efectuarea operaţiunii în prezenţa ta iar dacă este nevoie deplasează-te personal până la locul în care este instalat POS-ul
  • înainte de introducerea codului PIN verifică dacă suma înscrisă pe terminal corespunde valorii cumpărăturilor sau serviciilor furnizate
  • îți recomandăm să păstrezi chitanţele în cazul tranzacțiilor respinse;
  • pentru siguranța ta, la fiecare a șasea tranzacție efectuată fară PIN ți se vă solicita introducerea codului PIN
  • verifică-ți frecvent tranzacțiile în extrasul de cont sau aplicația de internet banking

Dacă, din anumite motive, cardul nu este acceptat la terminalul POS al comerciantului, contactează unitatea BRD sau apelează serviciul MyBRD Contact: (021) 302.61.61, 0800.803.803 sau *BANCA (*22622).


Cardul la ATM

 

• Utilizați doar ATM-uri care au dispusă la vedere sigla Băncii/Procesatorului de care aparține

• Nu forța introducerea cardului în fanta ATM-ului

• Nu accepta să fii ajutat de persoane străine care își oferă suportul atunci când ATM-ul nu funcționează normal

• Nu pleca de lângă bancomat până nu ți se restituie cardul. În cazul în care cardul este blocat în bancomat apelează la personalul băncii pentru instrucțiuni sau suna la MyBRD Contact : (021) 302.61.61, 0800.803.803 sau *BANCA (*22622).

Dispui de maximum:

  • 30 de secunde pentru a retrage cardul după încheierea tranzacţiei, altfel ATM-ul îl va reţine.
  • 27 de secunde pentru ridicarea numerarului. Din motive de siguranţă, după acest interval de timp, banii vor fi reţinuţi de către ATM. În acest caz, pentru recuperarea sumei, adresează-te oricărei unităţi BRD, unde vei completa formularul "Aviz refuz de plată".
  • Din motive de securitate, după a treia introducere eronată a PIN-ului, cardul tău vă fi blocat. În acest caz, poţi merge la orice Agenţie BRD sau poţi apela serviciul MyBRD Contact la numerele (021) 302.61.61, 0800.803.803 sau *BANCA (*22622) pentru deblocarea codului PIN.

Limite de utilizare zilnice aferente cardurilor de debit emise persoanelor fizice

Pentru prevenirea utilizării cardurilor de către persoane neautorizate, dar şi din motive de siguranţă, banca poate stabili limite zilnice de retragere numerar, care diferă în funcţie de tipul cardului.

Atunci când realizezi tranzacții cu cardul în străinătate, inclusiv online, într-o valută diferită de cea a contului tău, poți avea opțiunea de a efectua aceste tranzacții în valuta contului tău. Este important să știi că în acest caz cursul de schimb nu iți este furnizat de BRD, iar dacă vei alege să îl utilizezi, trebuie să acorzi atenție costurilor aferente operațiunii, care sunt percepute de prestatorul ce oferă acest serviciu și să ai în vedere că tranzacția se vă deconta la un alt curs de schimb decât cel oferit de BRD.