În siguranță

Tentative de fraudă care îi vizează pe clienţii BRD-Groupe Société Générale!

1. Mesajele similare celor de mai jos, primite prin e-mail, NU provin de la BRD-Groupe Société Générale

  • NU RĂSPUNDEŢI acestor mesaje
  • NU FACEŢI CLICK pe nici unul dintre link-urile propuse
  • NU COMUNICAŢI niciodată codul PIN

TRIMITEŢI sursa headerului acestor e-mailuri la webmaster.brd@brd.ro pentru a ajuta la stoparea atacului

În cazul în care aţi urmat solicitările frauduloase şi aţi comunicat codurile Dvs. de acces, contactaţi imediat BRD-Groupe Société Générale la Tel: 0800 803 803 sau Email: mybrdcontact@brd.ro

O altă metodă de fraudare poate apărea la utilizarea contului de Internet Banking MyBRD Net (metoda acţionează asemenea unui VIRUS care se postează pe staţia de lucru a clientului, neprotejată cu un sistem antivirus ACTUALIZAT)


2. În cazul în care, la accesarea MyBRD Net, apar ecrane suplimentare prin care sunteţi rugat să introduceţi informaţii CONFIDENŢIALE referitoare la cardul bancar (nr. card, PIN, dată expirare etc.)

  • NU RĂSPUNDEŢI acestei solicitări
  • NU FACEŢI CLICK pe butoanele de trimitere a formularului
  • NU COMUNICAŢI niciodată codul PIN
  • Informaţi imediat BANCA
  • Instalaţi şi activaţi un SISTEM ANTIVIRUS ACTUALIZAT pe staţiile de lucru personale
  • Nu accesaţi MyBRD Net de pe staţii de lucru publice

MENŢIONĂM:
Fereastra suplimentară care conţine formularul electronic NU aparţine site-ului MyBRD Net. Aplicaţia de Internet Banking MyBRD Net nu este afectată în nici un fel şi operaţiunile se desfăşoară în continuare în deplină securitate.

Exemplu de captură de ecran furnizată de un client:

Alerte securitate