Formular de căutare

În
siguranță

ALERTE DE
SECURITATE

Fraudatorii găsesc mereu noi metode de fraudă. Iată 2 situații cu care s-au confruntat clienții noștri.

E-mailuri

E-mailuri trimise în numele nostru, prin care fraudatorii încearcă să afle datele tale de card sau personale.
Care sunt semnele de alarmă?
  • Adrese care nu par oficiale
  • Cererea datelor personale
  • Un link care pare de încredere la prima vedere, dar nu este
Ce trebuie să faci?
  • Nu răspunde acestor mesaje
  • Nu da click pe linkurile propuse
  • Nu comunica codul PIN sau alte date personale

Dacă totuși ai comunicat codurile tale de acces, contactează-ne imediat la 0800 803 803 sau scrie-ne la mybrdcontact@brd.ro.

Exemplu de captură de ecran furnizată de un client:
 

Ferestre capcană

Ferestre suplimentare capcană la accesarea MyBRD Net în care ești rugat să introduci informaţii confidențiale referitoare la cardul bancar.

Fereastra suplimentară care conţine formularul electronic nu aparţine site-ului MyBRD Net. Aplicaţia de Internet Banking MyBRD Net nu este afectată în nici un fel şi operaţiunile se desfăşoară în continuare în deplină securitate.

Ce trebuie să faci?

  • Nu răspunde acestei solicitări
  • Nu da click pe butoanele de trimitere a formularului
  • Nu comunica codul PIN sau alte date personale
  • Instalează şi activează un program antivirus actualizat pe dispozitivele tale
  • Nu accesa MyBRD Net de pe dispozitive publice

Dacă totuși ai interacționat cu formularul, contactează-ne imediat la 0800 803 803 sau scrie-ne la mybrdcontact@brd.ro.

Exemplu de captură de ecran furnizată de un client: