Formular de căutare

ATENȚIE la atacurile informatice cu privire la activarea aplicației YOU. Detalii aici.

Descarcă aplicația

Descarcă aplicația

YOU BRD

Peste 1,6 milioane de clienți folosesc YOU BRD. Află și tu tot ce poate face aplicația si hai să faci banking când și cum vrei tu.

BENEFICII YOU BRD   

Descarci aplicația pe telefon și te înregistrezi simplu și ușor.
Transferuri BRD - BRD, 24/7, 365 de zile pe an
Zi sau noapte, plătești sau primești bani când vrei tu, orice sumă ajunge în timp real la beneficiar între conturi deschise la BRD.
Curs de schimb valutar special doar prin YOU BRD
Beneficiezi de curs de schimb valutar special efectuat între conturile curente și de economii proprii, conturi denominate în EUR și RON.
Setezi rate fără dobândă direct din YOU
Din YOU, setezi câte rate fără dobândă vrei la tranzacțiile făcute cu Cardul tău de Credit.
Schimb Valutar, 24/7, 365 de zile pe an
Zi sau noapte, vinzi sau cumperi, faci schimburi valutare între conturile proprii când vrei tu
Actualizezi datele personale fără drumuri la bancă
Ți-ai schimbat una sau mai multe din datele personale? Le actualizezi rapid din YOU și eviți drumurile la bancă.
Îți descarci extrasul de cont
Direct din YOU BRD.

Activează
aplicația    

CINE CAUTĂ RĂSPUNSURI GĂSEȘTE   

Primul pas pe care trebuie să îl faci este să intri în App Store sau Google Play, cauți YOU BRD, o descarci. Activezi YOU. Ești pregătit pentru banking.
Daca vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.
Din momentul în care te înregistrezi în YOU BRD, toate datele tale se transferă automat în noua aplicație.
Daca vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.
La fel cum te autentifici în YOU BRD: cu același PIN sau cu amprentă biometrică/FACE ID.
Daca vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.
  1. Dupa ce ai introdus plata pe desktop, o sa primesti un mesaj de tip push pe telefon si poti autoriza plata direct cu ajutorul mobile toke-ului care se va deschide imediat ce apesi pe mesaj.
  2. Sau daca nu ai activate mesajele de tip push, te poti autentifica in mobile token si poti autoriza plata direct de acolo din meniul Autorizare.
Daca vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.
Daca vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție ghiduri de folosire, pe care le găsești aici.
Numele bancii: BRD – GROUPE SOCIETE GENERALE SA
Cod SWIFT: BRDEROBUXXX
Adresa bancii: BULEVARDUL ION MIHALACHE 1-7, SECTOR 1
Oras: BUCURESTI
Tara: ROMANIA
Introducerea unui nume de utilizator și a unei parole reprezintă un pas important în îmbunătățirea securității experienței dumneavoastră tale. Iată de ce este important:
  • Securitate sporită: În era digitală de astăzi, protejarea informațiilor dumneavoastră financiare este prioritatea noastră principală. Un nume de utilizator și o parolă creează o identitate unică pentru contul dumneavoastră, făcând mai dificil accesul utilizatorilor neautorizați.
  • Control complet oferit utilizatorului: Înțelegem importanța controlului asupra activităților bancare. Cu aceste opțiuni, acum puteți efectua acțiuni precum resetarea parolei sau deblocarea contului rapid și în siguranță, direct de pe dispozitivul tău. Resetarea parolei este o functionalitate pe care BRD o va pune la dispozitia clientilor sai in curand, te vom notifica in momentul cand aceasta va devein disponibila.
  • Gestionarea dispozitivelor: Pe măsură ce folosești mai multe dispozitive pentru nevoile tale bancare, ne asigurăm că adăugarea sau schimbarea dispozitivelor este un proces simplu și sigur. Numele de utilizator și parola sunt esențiale pentru menținerea acestei securități pe toate dispozitivele tale și vor fi necesare pentru a finaliza procesele. Gestionarea dispozitivelor este o functionalitate pe care BRD o va pune la dispozitia clientilor sai in curand, te vom notifica in momentul cand aceasta va deveni disponibila.
  • Crearea parolei este o funcționalitate pregătitoare pe care BRD o va lansa, într-un set de noi îmbunătățiri de securitate care vor urma până la sfârșitul anului 2024. Inițial ți se va cere doar să setezi o parolă la prima conectare. Nu ți se va cere să utilizezi parola în niciun context sau caz de utilizare al aplicației actuale YOU BRD, până la o nouă notificare din partea băncii. Parola va fi necesară atunci când Banca va implementa o metodă de autentificare mai robustă și mai ușor de utilizat, până la sfârșitul anului 2024 și îți vă trimite un ghid complet și o comunicare odată ce aceasta va deveni disponibilă.

    Pe scurt - Trebuie să setezi parola acum și te vom anunța odată ce vom implementa noile funcționalități și unde să o folosești!
    Crearea numelui de utilizator este o funcționalitate pregătitoare pe care BRD o va lansa, într-un set de noi îmbunătățiri de securitate care vor urma până la sfârșitul anului 2024. Inițial, vi se va cere doar să setați un nume de utilizator la prima conectare. Nu vi se va cere să utilizați numele de utilizator în niciun context sau caz de utilizare al aplicației actuale YOU BRD, până la o nouă notificare din partea băncii, cu excepția următoarelor:

  • Autentificare web în care numele de utilizator creat va înlocui automat „Alias” și va trebui utilizat alături de codul de provocare generat de aplicație.


  • Numele de utilizator va fi necesar atunci când Banca va implementa o metodă de autentificare mai robustă și mai ușor de utilizat, până la sfârșitul anului 2024 și vă va trimite un ghid complet și o comunicare odată ce va deveni disponibil. Pe scurt - Trebuie să setați numele de utilizator acum și vă vom anunța odată ce vom implementa noile funcționalități și unde să le folosiți, cu excepția cazului de utilizare de conectare web menționat mai sus.
    Da, poți utiliza aceeași metodă de autentificare, fie PIN sau biometrie (Face ID, amprentă), atunci când iți configurezi numele de utilizator și parola, atâta timp cât dispozitivul tău este înregistrat la bancă. Cu toate acestea, BRD plănuiește să lanseze o actualizare până la sfârșitul acestui an care va necesita utilizarea numelui de utilizator și a parolei dacă:

  • Dorești să instalezi aplicația pe un al doilea dispozitiv, să te autentifici pe web sau să ștergi aplicația de pe dispozitivul actual, atunci va fi necesar să folosești elementele de autentificare stabilite ca o cerință OBLIGATORIE, deoarece autentificarea nu va funcționa altfel.
  • După ce te autentifici în aplicație folosind metoda preferată de autentificare (PIN, Face ID, amprentă), înainte de a fi redirecționat către tabloul de bord al aplicației, ți se vor prezenta o serie de ecrane într-un format logic. Va trebui să introduci un nume de utilizator și o parolă conform unor reguli specifice prezentate pe ecran. Urmezi instrucțiunile afișate pentru a finaliza configurarea.
    Da, numele de utilizator și parola trebuie să îndeplinească anumite criterii de securitate, care vor fi afișate atunci când le configurezi. Vei fi ghidat pe ecran cu privire la politica de securitate pentru formatul numelui de utilizator și al parolei, dar pentru o experiență mai bună, încearcă să aplici de la început următoarele reguli:
  • Nu utiliza numele de utilizator în crearea parolei.
  • Încercă să eviți includerea numelui tau în formatul numelui de utilizator.
  • Evită folosirea datei de naștere în orice format pentru ambele, numele de utilizator și parola.


  • Aceste reguli sunt menite să securizeze selecția ta și să o facă mai dificil de descoperit în cazul unei tentative rău intenționate.
    Da, va trebui să reții ambele credențriale sau să le stochezi în locații de stocare sigure la care doar tu ai acces. Numele de utilizator este un element crucial pe care va trebui să-l știi întotdeauna, deoarece este primul pas necesar pentru a reseta parola. În cazul în care uitați numele de utilizator, va trebui să vizitezi banca sau să apelezi centrul nostru de suport pentru a-l recupera.
    Poți schimba credențialele tale în orice moment accesând meniul „Securitate” din cadrul aplicației. În secțiunea de meniu „Mai multe”, vei găsi o opțiune dedicată care îți va permite să schimbi atât numele de utilizator, cât și parola, la orice moment.
    Din motive de securitate, contul tau poate fi temporar blocat după mai multe încercări nereușite de autentificare. Îl poți debloca urmând procedurile de recuperare sau resetare. Este esențial să îți amintești întotdeauna numele de utilizator pentru a putea profita de opțiunile de auto-servire, cum ar fi resetarea parolei sau deblocarea contului, în loc să te deplasezi la sucursală.

    Descarcă aplicația

    Descarcă aplicația

    DOCUMENTE UTILE   

    Citește Termenii și Condițiile serviciului YOU

    Terms and Conditions

    Serviciul YOU BRD este serviciul de mobile și internet banking, care permite efectuarea de operațiuni bancare de pe diferite dispozitive.

    Contractul pentru prestarea YOU BRD se încheie de la distanță sau în orice agenție BRD, prin parcurgerea procesului de activare pe telefonul mobil (smartphone) și acceptarea Termenilor și Conditiilor specifici.

    Daca vrei să știi fiecare particularitate YOU, ți-am pus la dispoziție următoarele ghiduri de folosire:

    CONTACTEAZĂ-NE PENTRU
    MAI MULTE DETALII   

    Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii!